Hoe gebruik je de site

Er is bij het opstellen van de website gestreefd naar een gebruikersvriendelijke site.

Bovenin zie je een balk met 7 thema’s (hoofdmenu) en elk item kent een aantal sub-menu’s met onderliggende thema’s.

De ontwikkeling en de activiteiten van de diverse onderafdelingen zijn ondergebracht onder de hoofdstukken van de drie afdelingen GYM & TURNEN, HONK- & SOFTBAL en KORFBAL en onder OVERIG voor de andere sporten. Bij de verschillende foto-galerijen zijn veel foto’s opgenomen; in het archief kun je tal van officiële stukken vinden.

• Tijdsbalk

We hebben gekozen voor een tijdbalk, van jong naar oud. De jongste feitelijkheden staan bovenaan, de oudere feiten kun je verder op de tijdbalk (naar beneden scrollen) terug vinden.

Soms speelt de tijd bij een artikel geen rol. In dergelijke gevallen hebben we het artikel tussen de andere artikelen geplaatst.

• Foto-galerijen

Bij de fotogalerij klik je op de gewenste foto om de foto te vergroten.

Via het pijltje rechts of links kun je scrollen van foto naar foto. Via het kruisje rechts boven gaat u weer terug naar de fotogalerij. Bij sommige media komen geen pijltjes, u kunt dan “swipen” van foto naar foto.

Meerdere lay-outs

De lay-out zal per gebruikt medium verschillen. Op welke desktop kijk je, welke telefoon, welke i-pad?

We hebben slechts één lay-out en dat is de lay-out van WordPress. Daarbij maakt het ook verschil met welke browser u gebruikt zoals Google, Safari, Android etc

Veel succes